O mnie

Arletta, lat 18. Chodzę do technikum fotograficznego. Mam wspaniałe hobby jakim jest zbierani e autografów i moimi zdobyczami chciałabym się dzielić tutaj. Pozdrawiam i życzę samych sukcesów :)

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Maciej Maleńczuk

Witam wszystkich bardzo serdecznie!

Właśnie wróciłam ze szkoły- po bardzo ciężkim dniu.
Zajrzałam do skrzynki z wielkim trudem i znalazłam tam( oprócz masy reklam) kopertę zaadresowaną dla mnie.
Nie miałam pojęcia co jest w środku- koperta była bardzo ładna( napisane wszystko złotym mazakiem, śmieszny znaczek).
Zajrzałam do środka i znalazłam jeden z moich sukcesów! MACIEJ MALEŃCZUK.
Tak, to zdecydowanie jeden z moich ulubionych artystów i cieszę się, że goszczę jego autograf w mojej skromnej kolekcji.
Zdjęcie- a raczej pocztówka, jest wymiarów mniejszych od A6 więc dość dziwnych wymiarów- jeszcze nigdy nie dostałam autografy na tak małym wymiarze.
Podpis jest z pewnością oryginalny, świadczy o tym rozmazany w jednym miejscu połyskujący marker oraz sprawdzałam podpisy z koncertów Pana Maćka i są identyczne więc SUKCES.
Drugi fakt to taki, że jestem przeogromnie szczęśliwa, że autograf zdobyłam jedynie po wysłaniu meila.
Przyszedł w niecały tydzień- więc bardzo szybko.
No i u nikogo jeszcze nie widziałam tego autografu- więc czuję zaszczyt, że mogę go posiadać :)


Pozdrawiam! 

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. jak mozesz odezwij się do mnie na maila : autografyprzemka@interia.pl

      Usuń
  2. Gratulacje ;) dodałem do linków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję bardzo!

      Usuń
    2. ja ostatnio dostałem Pana Maćka razem z całym zespołem :) Twoje zdjęcie dużo ładniejsze :P

      Usuń
    3. Hehe, to nawet lepiej jak z całym zespołem! :)

      Hehe, mnie także się bardzo podoba! Na samym początku nawet nie poznałam Pana Maćka ale gdy spojrzałam na podpis już rozszyfrowałam kto jest na zdjęciu :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Gratulacje !! Napisz na maila 11ol12@wp.pl mam pytanie

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zdobycia autografu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! :D ja dziś dostałem autograf od Karoliny Nowakowskiej :D i od Marka Nowakowskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzooo Fajny Blog :DDDD

    OdpowiedzUsuń